Comtel - Panasonic Telekomunikacja - Centrale, Telefaksy, Telefony
Firma nasza zajmuje się sprzedażą sprzętu telekomunikacyjnego Panasonic. Montujemy centrale telefoniczne, okablowanie dla sieci teleinformatycznych, systemy call center, oraz systemy rejestracji rozmów telefonicznych. Prowadzimy serwis i konserwację zainstalowanych systemów, oraz naprawy sprzętu telefonicznego.
|
|
Chcesz znaleść lepsze oferty? - No nie wiem... Ale próbuj - może Ci się uda.
Chcemy
Ci pomóc, wybrać taki sprzęt, z którego będziesz zadowolony.
|
|
 |
Telekomunikacja z nami
- to proste
|
|
Serwer telekomunikacyjny KX-NCP1000NE
|

|
 |
Grupa: Centrala Typ: cyfrowa Producent: Panasonic Model: KX-NCP1000NE
|
Cena: 4 159 zł netto W promocji / Super cena: Tak Status: Active
|
Opis: Platforma Komunikacji sieciowej KX-NCP1000NE Panasonic to efektywne kosztowo rozwiązanie dla małych i średnich przedsiębiorstw Uwagi: Główne zalety systemu:
Szerokie możliwości komunikacji telefonicznej dla biznesu poprzez lokalną sieć IP oraz sieć szerokopasmową
Umożliwia firmom implementację Kompleksowej Komunikacji (ang. Unified Communication)
Dostarcza bogate funkcyjnie rozwiązanie telefonii przenośnej
Zwiększa wydajność użytkowników a tym samym produktywność firmy
Zmniejsza koszty i poziom skomplikowania
Współpracuje z :
Telefonami IP (systemowymi oraz SIP)
Telefonami systemowymi cyfrowymi i analogowymi
Sieciami cyfrowymi (ISDN), analogowymi (PSTN) oraz sieciami IP
Zintegrowanymi aplikacjami
Aplikacjami zewnętrznymi
Łatwa kontrola wszelkich cech i funkcji systemu:
Dane Klienta oraz klucze aktywacyjne na karcie SD
Połączenia ze wszystkimi terminalami i aplikacjami
Wbudowana uproszczona Poczta Głosowa
Wiadomości Głosowe, Automatyczny Operator
Muzyka na zawieszeniu, przywołanie zewnętrzne
System przystosowany do instalacji w standardowej sieci IT użytkownika ( w tym w standardowej szafie 19")
Bogate wsparcie w postaci zestawu aplikacji PC:
Aplikacja Communication Assistant Basic
Aplikacja Communication Assistant Pro
Aplikacja Communication Assistant Supervisor
Moduł Asystenta Poczty Głosowej
Telefon Programowy (IP Softphone) dla aplikacji Communication Assistant
Konsola Operatora na PC
Wbudowana funkcjonalność Centrum Obsługi Klienta (Call Centre):
Inteligentna dystrybucja połączeń
Bogate funkcje dla pracowników Call Centre
Bogata funkcjonalność dla Zarządzającego Call Centre
Możliwości łatwej rozbudowy
Rekomendowana liczba użytkowników :40 ~ 100
Terminale
Telefony IP (systemowe) 64
Cyfrowe tel. systemowe 36
Telefony SIP 64
Telefony analogowe 36
Telefony bezprzewodowe DECT 64
LM VoIP
LM SIP/H323 32
LM tradycyjne
PRI ISDN 2 (30 x 2 = 60)
BRI ISDN 8 (2 x 8 = 16)
LM analogowe 16
Poczta głosowa (ESVM) 125 wiadomości (64 OGM). 120 minut
Communication Assistant Basic 128 (5 bezpłatnych licencji w standardzie).
Communication Assistant Pro 128
|
|
|
|
Ta oferta była otwierana 2444 razy. Została wprowadzona w dniu: 26 03 2009 , i wygaśnie w dniu: 26 03 2010
|
|
|